lunes, 1 de octubre de 2012

MI ESCUELA EN OTOÑO

La primera unidad didáctica a trabajar es MI ESCUELA EN OTOÑO.
En esta unidad vamos a trabajar:
  •  Identificar partes do corpo.
  •  Realizar desprazamentos
  •  Manifestar sensacións e sentimentos propios: triste, alegre, enfadado, etc.
  •  Resolver circuítos sinxelos.
  •  Participar nas sesións de psicomotricidade.
  •  Amosar autonomía nos espazos habituais.
  •  Respectar as normas de convivencia
  • Resolver tarefas sinxelas.
  • Utilizar a papeleira e é ordenado coas súas cousas.
  •  Adquirir hábitos de saúde, hixiene e alimentación.
  •  Saber o nome dos obxectos que utiliza acotío na clase e o dos que utilizan o varredor e a varredora.
  •  Recoñecer e valorar o traballo do varredor e da varredora.
  •  Coñecer e nomea características do outono.
  •  Realizar clasificacións sinxelas.
  •  Contar.
  • Sitúar obxectos.
  •  Recoñecer a súa escola e saber o seu nome.
  • Nomear froitos e animais do outono.
  •  Relacionase con outras persoas.
  •  Recoñecer o mestre e saber o seu nome.
  •  Comunicar as súas necesidades e desexos por medio da lingua oral.
  • Comprende ordes verbais.
  •  Expresar detalles do conto.
  •  Identificar pictogramas: servizos e aula.
  •  Ler libros de imaxes.
  •  Recoñecer a súa fotografía.
  •  Utilizar recursos da información e da comunicación.
  •  Utilizar diversas técnicas e materiais plásticos.
  •  Recoñecer algúns sons.
  •  Cantar cancións ao ritmo dunha música.
  • Memorizar series.
  •     Amosa unha actitude de escoita nas audicións.
  •     Realiza escenificacións de contos.
  •  Participa nas dramatizacións.
  •  
  •  

No hay comentarios:

Publicar un comentario